Tuesday, February 9, 2010

aku dan vC....ekkk???

aku begamba ngan vc uitm.....hahahaha...caye x caye a...
korang percaye x....xcaye xpe....ade bukti...
ni dia buktinya....










hahaha...suda percaya skang....
asalnyer aku xtau pon kene ambik gamba vc...pasal uitm dapat anugerah
ape ntah....
aku pon ikot je la staff2 ptar tu gi canselori....
slame aku ade kt uitm shalam ni....ade la skali je aku jejak
tempat tu...tu pon depan je...xpenah masok dalam
hahahaha.
prghhh....bilik vc sumpah besa gila...siap ade air terjun kecik kt dalam tuh...
hahahahaha.....
tp xde la aku nk ambik gamba kn....
tp ni kire beruntung gak la....
bkn senang nk jumpa maknusia paling bz kt uitm tuh.....yela
nk mentadbir bkn satu kampus je..ntah bape puloh yg ade kt mesia nih...
hehehe...
satu g....anugerah yg dpt tu pon bkn men2 punyer....
xpasti international ke x...tp rs2 nyer mmg international la...
jeng jeng jeng...
ni anugerah nyeeee.....





berlian yg dirahsiakan bape karatnya.....



dasat2....


~gaya dato sahol tgh bercakap~

pandangan mate aku : gempak sey tgk vc speaking chinese mase ambik anugarah tu
















2 comments:

  1. chinese new year kan...harus la ckp chinese....(dengki tul statement aku nie...) lantak la..hahaha

    ReplyDelete