Monday, February 8, 2010

adek beradek mental

haha....ini la akan terjadi kalo aku bersame adek2 aku yg
sengal + gile berkumpul...
nk2 lak kalo ade camera kat tangan...macam2 hal leh jadik...
contoh nyer...
pabila sampai di destinasi yg hendak tuju...




...begambar biase2 dulu....




....still biase2 lagi.....




haaa....da mula nk naek syekh dah....





uiksss...tukar position pulak....hahahaha
jgn macam2 pasal
gamba seteros nye

aksi berlawan ala2 stop motion......



aksi scene 1




aksi scene 2

perkara biase yg berlaku bila aku n adek2 aku lepak skali....
walaupon wat benda camdoh (macam bodoh) je tp
fun giler....

~ni la aku dan adek2 ku~

pandangan mata aku : rindu kt adek aku yg sorang kt uitm tengganu ngan
sorang g kat mersing....terkena PLKN.....




2 comments:

  1. owh..perkara biasa ek??

    aku lak, perkara biasa aku..melompat dr satu bangunan ke satu bangunan sambil menggelengkan kepala berkali2...tu biasa jer bg aku....

    cam yamakasi tu..ngeh3

    ReplyDelete
  2. terbayang rofli lompat
    sambil menggoyang2kn perot..

    prghhh...ngeri sial.....

    MUAHAHAHAHAHAHAHHAHA

    ReplyDelete