Monday, June 14, 2010

SUKMA oh SUKMA

Salam

Lately ni aku agak bz mengatur mcm2 benda kt studio aku
pasal...ye la student baru nk masuk so byk kene prepare...
and lately ni jgk alhamdullillah rezeki sentiase ade
walaupon student cuti...
sebab melaka jd tuan rumah tok SUKMA... n UiTM jadi
kediaman rasmi utk atlet...jd tempias nyer byk le kena
kt studio ni...

satu hari ade la bro datang tnye leh x print NUMBER kt
jersey diorang....pelik gak aku pasai xkan la pengurusan
sukan negeri yg besa xleh wat jersey kot...
dengan konfident aku kate bole tp bile diorang kate nk urgent
tekedu gak aku mn nk cr supply IRON ON nyer jersey number...

tp memandangkn diorang dh terdesak sgt...aku pon try
gak tolong....
so aku n da biggboss teros shoot g banda melaka mencari
kot2 ade kedai sukan yg ade jual menda alah nih...
memandangkn dh petang so xbrani plak nk janji ngan diorang..
just ckp wat yg mn mampu je...
Alhamdullillah kedai INTERNATIONAL SPORT bukak...
teros aku beli jersey NUMBER...teros chaw balik pasal takot xsempat
nk buat...


jersey PASUKAN TAKRAW PERLIS yg kosong


ready nk iron NUMBER kt baju


port iron yg sgt la rendah....sampai saket pinggang aku
meng iron...


keje-keje pengtransferan yg sgt la payah coz iron kene
betol2 panas...kalo x NUMBER sure tetanggal...
at least 25 round kene iron...


da siap transfer.....


jersey2 laen....

petang tu sgt la penat sbb aku buat sorang benda ni but xpe
la...janji duet masok....
so bro tu datang malam ambik jersey....
ade gak aku tepikir...agak2 kalo aku xde bukak studio printing
kt situ...budak2 takraw ni mesti xde semangat nk men....
hehhehheh....

( tersenyum sensorang.......)

pandangan mata aku : esk nyer terdengar berita xbest pasal
bebudak tu komplen NUMBER jersey tu tetanggal....
rupe2nyer aku n biggboss da kene tiaw ngan KEDAI sukan tu...
diorang bg barang yg dh lame....nk abeskn stok kot....
xpe...pengalaman.....pasni jgn harap a aku nk cr kt kedai diorang...

No comments:

Post a Comment