Wednesday, April 21, 2010

komputer + printer + mesin fotostat

da dekat sebulan aku menyepikn diri...senyap teros dr memblogging,fesbuking,ym ing dan sewaktu dengannyer....bukan hape...dalam usaha nk mencari duet ni bkn senang...kene la bekerja keras...bukan takat fizikal je kene tahan...mental pon same...mn x nyer...org len keje makan gaji 8jam je sehari....aku plak...dr 10 pg sampai 12 tghmlm...silap2 ade gak yg sampai 3 pagi...tp nk wat camne...nk cari rezeki...org yg datang plak mcm2 perangai...nk suh itu la...ini la....bekalan 3 thn diploma + 2thn degree mmg xcukop bai...byk giler benda yg aku xtau....walaupon hanye berdepan ngan student2 yg belom setaraf ilmunyer ngan aku ataupon pakcik tua yg xtau ape2 pon pasai design...yg dia tau marah je....tp itu la pengalaman namenyer....dr aku yg berat mulut nk becakap ni sampai bole jd ringan a....nk melayan kerenah manusia yg datang...so far ini je mampu aku luahkn dalam mase yg singkat nih...
kengkwn aku kt shalam + kt memane je....staff library...court basketball...kedai makan william...i mish u all!!


pandangan mata aku: bapak aku penah cakap...cari duet sebulan...perabeh duet 5menet je..
betol a agaknyer...hurmmm..

3 comments:

  1. oitttt...ko kje mane skang,,asal ak kol ko tk dpt..ish...

    ReplyDelete
  2. nak perabih duet tu, ajak la kitorg skali, meh kitorg tunjukkan caranyer...hihi

    ReplyDelete
  3. Sabar k deen... It's juz a part of of life... :)

    ReplyDelete