Thursday, March 25, 2010

A.K.U M.O.O.D

tone kegemaran aku skang.....

MELLOW

DARK

SURAM

AWAN

bla...bla...bla....

lihat la awan2 yang di edit ini.....itulah perasaan
aku skang.......












gambar di edit ala2 HDR....

walaupon banyak gak album gamba yang nk disiapkn..
tetap jua kemalasan melanda diri aku nih....
xde motivation lansung...

mood kat opis agak kesuraman lg la menambahkn
ketiadaan mood aku nih....

kt rumah plak semestinya mood tidoq datang melanda
sebab bilik tempat aku bersarang tu sgt la sesuai
untuk xtvt hibernasi...
pagi...petang..malam...tghmalam...sumer samer je...
xde cahaya keimanan lnsg...

pandangan mata aku: sori ALIYA...nmpaknyer tepakse la i
hold dulu album kawen u itu....huhuhu

6 comments:

  1. ak ske gambo biler edit HDR..hehehe

    btw cube ko sembang2 n lepak ngan ak tentunyer mood ak akn seceria muke n hdp ak..cewahhh.ahahaha:P

    ReplyDelete
  2. aku mmg mau melepak2 ngan ko...ko je bz...huhuhu sedey...

    ReplyDelete
  3. awan yg berperasaan....haa...camne tu...

    ReplyDelete