Friday, January 29, 2010

human sign

mmm... ni aku nk cerita pasal human sign.... atau bahase melayu dia perangai maknusia...
ada la satu kejadian 2-3 hr lepas yg menyirapkn darah aku yg nk di sharekn. .ye la
pasal perangai maknusia....ada la hamba ALLAH ni dok lepak ngan aku... dkt court
basketball... borak nyer borak baru tau dia ni photog (bahase pendek tok photographer)..

so memandangkn dia da lama dlm tembak menembak
org ni aku pon mintak sket pandangan
pasal artwork aku.... so bermula la ay
at2 membakar kuar dr mulut dia... aku ni jenis xkesah sgt
org nk kritik mengkritik nih... tp bia yg membina a... bkn yg menjatuhkn... kalo rs da bagos sgt
kenapa nk masok dunia tembak menembak maknusia ni..

apsal xbalik kt profession asal...dokter ke..engineer ke....majistret ker...paper je la... mmg
terbakar je aku...
blajar bedarah2 dkt 8tahun aleh2 jd photog jep....mmmmm.
... lantak ko la.... asal ko bahagia...
bkn hape... aku ni bdk br nk merangkak.... pesalah nyer tunjukkn jalan...

nape takot aku potong jalan ko ker.... mmmm.. bia la... same2 nk carik makan...
pandai2 la nk hidop...


~antara gambar yg mendapat kritikan keras~

pandangan mate aku ..... bia la....asal dia bahagia sudey...

No comments:

Post a Comment